سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

قیمت روز میلگرد که در ساخت و سازها استفاده می شوند

قیمت روز میلگرد تقویت شده فولادی برای کمک به در مقاومت در برابر نیروهای تنش استفاده می شود. به اندازه طبیعی برای نیروهای فشرده سازی قوی است ، اما نیروهای تنشی می توانند آنرا شکست.

میلگردهای تغییر شکل یافته از فولاد مسلح از سال 1968 مورد نیاز استاندارد بوده است ، اما از میلگردهای ساده در مواقعی که انتظار می رود از فولاد تقویت شده استفاده کند نیز استفاده می شود. این به طور معمول زمانی اتفاق می افتد که آنها در پیاده رو بزرگراه ها و پل های قطعه ای نصب شوند.

الگوی تغییر شکل یافته روی میلگرد کمک می کند تا بتن به سطح فولاد تقویت شده بچسبد. الگوی روی یک نوار تغییر شکل مشخص نشده است ، اما فاصله و ارتفاع "برجستگی" تنظیم می شود.

میلگرد: مشخصات تقویت کننده فولاد

میله های قیمت میلگرد شده با استفاده از مواد فلزی مختلف گرم هستند. بیشتر میلگرد از تخته های جدید میلگرد می چرخند ، اما سایر آنها از آوارهای میلگرد یا ریل های ریلی عبور می کنند. میلگردها باید دارای نوعی شناسایی باشند که می تواند برای شناسایی آسیاب تولید شده از نوار میلگرد تقویت کننده استفاده شود.

انجمن آزمایش و مواد آمریكا (ASTM) حكم شناسایی استانداردی را ایجاد كرده است كه همه نوارها باید مطابق آن باشند:

 

    شماره باید اندازه نوار را مشخص کند.

    نوع نماد فولاد باید ذکر شود. به عنوان مثال ، "N" به معنای این است که نوار از یک بیل جدید نورد شده است ، "W" مخفف فولاد قابل جوشکاری است و "A" از فولاد محور چرخشی استفاده می کند.

    شناسایی درجه میلگرد باید ذکر شود: این یا 60 یا 75 یا متریک 420 یا 520 است. درجه نشانگر قدرت عملکرد میلگرد است.

    نمادی که کارخانه سازنده نوار را نورد می کند باید درج شود: این معمولاً یک حرف واحد یا یک نماد ساده است.

 

میله های فولادی تقویت شده با مقاومت کمتر تنها سه علامت دارد که آسیاب تولید شده میله ، اندازه میلگرد و نوع فولاد مورد استفاده را مشخص می کند. فولاد تقویت شده با استحکام بالا از یک سیستم خط مداوم برای نشان دادن درجه فولاد استفاده می کند. اگر میلگرد شامل دو خط باشد ، نشان می دهد که میلگرد به میله های 75000 psi چرخانده شده است. هنگامی که یک خط وجود دارد ، یک نوار 60،000 psi را نشان می دهد.

انواع میلگرد

     میلگردهای فولادی کربن: این رایج ترین نوع میلگرد است و گاهی اوقات به آن "نوار سیاه" گفته می شود. بسیار متنوع است اما نسبت به انواع دیگر راحت تر می خورد و باعث می شود در مناطقی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند یا در سازه هایی که غالباً در معرض آب هستند ، نامناسب باشد. با این وجود بسیاری از میلگردهای فلزی کربن بهترین گزینه برای سایر ساخت و سازها هستند.

     پارچه سیم جوش داده شده: پارچه سیم جوش داده شده (WWF) از سری سیم های فلزی ساخته شده در زاویه های درست و جوشکاری شده الکتریکی در کلیه گذرگاه های سیم فولادی ساخته شده است. می توان از آن در صفحات اسلب در زمین استفاده کرد که در آن زمین به خوبی فشرده شده است. از سنگین تر پارچه جوش خورده می توان در دیوارها و صفحات سازه ای ساختاری استفاده کرد. این مورد معمولاً در آسفالت جاده ، بسترهای جعبه ، سازه های زهکشی و کانالهای بتونی کوچک استفاده می شود.

میله های تقویت کننده ورق فلزی: از تقویت فلز ورق معمولاً در صفحات کف ، پله ها و ساخت سقف استفاده می شود. آرماتور ورق فلزی از تخته های فلزی ساخته شده از ورق فولادی تشکیل شده است که به صورت موج دار در حدود یک شانزدهم اینچ با عمق سوراخ شده و سوراخ هایی در فاصله منظم وجود دارد.

    Rebarars-Epated Coated: Rebar های روکش شده با اپوکسی گران هستند و در مناطقی که با آب نمک در تماس باشند یا جایی که یک مشکل خوردگی قریب الوقوع است ، استفاده می شود. تنها مشکل این است که روکش می تواند بسیار ظریف باشد ، بنابراین میله ها را باید از یک منبع معتبر سفارش دهید.

 

    میلگردهای اروپایی: این میلگردها معمولاً از منگنز ساخته می شوند بنابراین تمایل به خم شدن راحت تر دارند. آنها برای استفاده در مناطقی که مستعد شرایط جوی شدید یا اثرات زمین شناسی مانند زلزله ، طوفان یا گردبادها نیستند مناسب نیستند. با این حال آنها می توانند مقرون به صرفه باشند.

    میلگردهای استنلس استیل: فولاد ضد زنگ می تواند به عنوان نوار فولادی تقویت کننده جایگزین با تقویت فولاد کربن استفاده شود. استفاده از میله های تقویت شده از فولاد ضد زنگ باعث ایجاد خوردگی گالوانیک نمی شود و می تواند یک راه حل مقرون به صرفه در مناطقی باشد که در معرض مشکلات خوردگی قرار دارند و یا در جایی که تعمیر سخت و گران است. اما این میلگردها حداقل هشت برابر بیشتر از میلگردهای روکش شده با اپوکسی هزینه دارند.

میلگردهای گالوانیزه: میلگردهای گالوانیزه نسبت به میلگردهای کربن سیلندر 40 برابر در برابر خوردگی مقاوم هستند و آنها را برای سازه هایی که به شدت در معرض شرایط مرطوب و مرطوب قرار می گیرند ، ایده آل می کند. با این حال آنها گران قیمت هستند.

    میلگردهای فلزی یا مش مشبک گسترده ای: تقویت فلز یا سیم مش تقویت شده محصول مناسب دیگری برای بتن است. فلز منبسط شده با برش ورق فولادی در خطوط موازی ساخته می شود که سپس شکل می گیرند تا شکل الماس یا شکل مربعی بین هر برش ایجاد شود. از فلز منبسط شده معمولاً در مناطقی که ضخامت قابل توجهی از گچ مورد نیاز است یا تقویت بتن سبک استفاده می شود ، استفاده می شود. از آرماتور مش می توان در پیاده روها ، لنت های بتونی كوچك یا سطوح قابل پیاده روی استفاده كرد كه بار زیاد یا بار بالایی دریافت نمی كنند.

    میلگردهای فایبر گلاس - پلیمر (GFRP): مانند فیبر کربن ، میلگردهای GFRP تحت هیچ شرایطی دچار خوردگی نمی شوند. با این حال هزینه بالایی را برای آن پرداخت خواهید کرد. این میلگردها می توانند 10 برابر بیشتر از میلگردهای روکش شده با اپوکسی را متحمل شوند.

قیمت و هزینه میلگرد

قیمت میلگرد را می توان بر اساس هر پا یا هر تن تخمین زد. هزینه فولاد می تواند از ماه به ماه و حتی از روز به روز متغیر باشد ، بنابراین اگر قیمت خوبی پیدا کردید ، حتما قبل از زمان آن را قفل کنید.

 

نگهدارنده آرماتور مدفوع 25 میلی متر 50 عدد

 

هنر 507000167

 

    نگهدارنده آرماتور مدفوع 25 میلی متر 50 عدد

 

برای بزرگنمایی کلیک کنید

این گیره برای ساخت لایه محافظ تقویتی در هنگام ساخت سازه های افقی استفاده می شود: پایه ، صفحات کف ، کف بتونی.

نوع:

گیره ، گیره

کشور مبدا:

روسیه

وزن ناخالص (کیلوگرم / بسته):

0.371

توضیحات مفصل

 

فیبرهای پلیمری نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز یکپارچه ایفا می کنند - این عناصر تعبیه شده لایه بتونی بین آرماتور و سازه را تثبیت می کنند. گیره ها از پلی پروپیلن هستند و از خوردگی و احتراق هوا نمی ترسند.

آرماتور - محصولی از محصولات طولانی ، با شکل میله ، در نظر گرفته شده برای تقویت محصولات بتونی بدون فشار و پیش ساخته ، ساخت مش تقویت کننده ، ساخت سازه های فلزی. اتصالات کلاس A3 - اتصالات با مشخصات دوره ای برای چسبندگی بهتر به بتن.

آرماتور - محصولی از محصولات طولانی ، با شکل میله ، در نظر گرفته شده برای تقویت محصولات بتونی بدون فشار و پیش ساخته ، ساخت مش تقویت کننده ، ساخت سازه های فلزی. اتصالات کلاس A3 - اتصالات با مشخصات دوره ای برای چسبندگی بهتر به بتن.

آرماتور راه راه با مشخصات دوره ای میله ای از مقطع دایره ای است که دارای برآمدگی های عرضی و دنده های طولی است. آنها به طور مساوی در طول کل میله و در زاویه خاصی از یکدیگر قرار گرفته اند. به لطف این برآمدگی ها و دنده ها ، بهترین چسبندگی ملات بتونی و قاب فلزی حاصل می شود. به عنوان بخشی از یک محصول بتن آرمه ، بتن و آرماتور A3 یکی می شوند. این خاصیت منحصر به فرد به طور فعال در ساخت امکانات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

مقاله دوم

آرماتور - محصولی از محصولات طولانی ، با شکل میله ، در نظر گرفته شده برای تقویت محصولات بتونی بدون فشار و پیش ساخته ، ساخت مش تقویت کننده ، ساخت سازه های فلزی. اتصالات کلاس A3 - اتصالات با مشخصات دوره ای برای چسبندگی بهتر به بتن.

نوع:اتصالات راه راه

کشور مبدا: روسیه

قطر (میلی متر): 8

طول (متر):3

وزن ناخالص (کیلوگرم / قطعه):1.22

توضیحات مفصل

آرماتور راه راه با مشخصات دوره ای میله ای از مقطع دایره ای است که دارای برآمدگی های عرضی و دنده های طولی است. آنها به طور مساوی در طول کل میله و در زاویه خاصی از یکدیگر قرار گرفته اند. به لطف این برآمدگی ها و دنده ها ، بهترین چسبندگی ملات بتونی و قاب فلزی حاصل می شود. به عنوان بخشی از یک محصول بتن آرمه ، بتن و آرماتور A3 یکی می شوند. این خاصیت منحصر به فرد به طور فعال در ساخت امکانات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
آرماتور یکی از مصالح ساختمانی ارزان قیمت است که کاربرد گسترده ای در صنعت و ساخت و ساز دارد. برای اهداف مختلفی استفاده می شود: از ساخت سازه گرفته تا تخمگذار خطوط لوله و جاده.
گونه ها

این مصالح ساختمانی در مشخصات فنی ، انواع اجرا و ابعاد متفاوت است. علاوه بر این ، باید مطابق با GOST باشد.

انواع زیر از آن متمایز می شود:

اتصالات راه راه

اطلاعات اضافی:

 

شرکت "CT-Steel" مشغول فروش لوله های فلزی با کیفیت بالا به صورت عمده و خرده فروشی است. می توانید با ظاهر در وب سایت ما ، یعنی:

 

    اندازه طرفین در مقطع ،

    ضخامت دیوار

    وزن یک متر است

 

ما قیمتی داریم که بسته به حجم مورد نیاز ، می توانید قیمت هر متر و هر تن را مشاهده کنید. ما خوشحالیم که خدمات برش را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. در مواردی که به لوله های کمتر از یک متر نیاز دارید ، برش با ترتیب قبلی از طریق تلفن یا مستقیماً در فروشگاه انبار پرداخت می شود. ما تحویل را در خارکف ، کیف ، و همچنین مناطق انجام می دهیم. شما می توانید با جزئیات (هزینه ، ویژگی های تحویل انواع مختلف محصولات) با جزئیات بیشتری در صفحه ویژه وب سایت ما آشنا شوید. موقعیت های موجود در سایت ذکر شده در لیست قیمت ها فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. اگر کالای مورد نیاز در دسترس نباشد ، ما آماده هستیم تا آن را برای شما با کمترین قیمت در سطح شهر ارائه دهیم.

مزایای استفاده از لوله های پروفیل:

 

    استحکام بالا ، مقاومت در برابر تغییرات دما ، فرآیندهای خوردگی و ظاهر زنگ زدگی.

    پس انداز به دلیل تعویض توسط لوله های پروفیل فلز دیگر (به عنوان مثال اتصالات).

    ساخت و ساز زمان کمتری به طول می انجامد ، زیرا لوله های پروفیل راحت تر به یکدیگر متصل می شوند. سفت کننده ها ساختار نهایی را از تغییر شکل محافظت می کنند.

    لوله پروفیل دارای ماندگاری طولانی و مقاومت در برابر سایش است که امکان استفاده از آن را برای ساخت ساختمان های مرتفع می دهد.

    با توجه به حفره در داخل ، از وزن مخصوص محصول و کل جرم ساختار پایان یافته کاسته می شود و از این طریق باعث کاهش بار روی پایه می شود.

    همچنین می توان از لوله ها برای محلول های معماری غیر استاندارد استفاده کرد.

اتصالات راه راه اتصالات موجدار.

 

چنین تقویتی با توجه به الزامات استاندارد و ظاهر دولت از صاف متفاوت است. دارای یک مقطع خاص است که در آن نمایه ای با دو دنده طولی قابل مشاهده است. آنها در طول کل میله عبور می کنند. GOST همچنین به محصولات با دنده های واقع شده در سراسر یا اصلاً بدون آنها مطابقت دارد.

 

از این مصالح ساختمانی در ساخت و ساز ساختمانهای مختلف استفاده می شود. به اندازه همتای صاف خود از دوام بالایی برخوردار نیست اما همچنان قادر به تحمل بارهای قابل توجهی است.

 

    اتصالات صاف اتصالات صاف هستند.

 

چنین محصولاتی در ساخت سازه ها و ساختمانها ضروری است. به لطف استفاده از این ماده ، همه اشیاء در حد توان با دوام هستند.

 

    اتصالات کامپوزیت اتصالات کامپوزیت.

 

این تقویت کننده یک آنالوگ پلیمری از محصولات فولادی است. هزینه آن بالاتر است ، اما در عین حال دارای ویژگی های مقاومت عالی ، وزن کم و در معرض خوردگی نیست.

چرا باید با شرکت Rosmet تماس بگیرید

 

    این مصالح ساختمانی به طور گسترده در کاتالوگ شرکت ما نشان داده شده است.

    همه محصولات مطابق با استانداردهای با کیفیت بالا ، برای انسان و حیوان بی ضرر هستند ، که مستند است.

    اگر به هر دلیلی محصولات مناسب شما نیستند ، ما آماده شنیدن مطالبات و تصحیح سوء تفاهم هستیم.

    مصالح ساختمانی در شرایط بهینه در انبارهای تخصصی ، بسته بندی شده به صورت فتق ، محافظت از رطوبت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نگهداری می شوند.

    سفارش عمده فروشی یا خرده فروشی را می توان به هر طریق مناسب پرداخت کرد. ما با پول الکترونیکی و نقل و انتقالات بانکی کار می کنیم.

    تحویل نه تنها در مسکو بلکه در شهرهای دیگر فدراسیون روسیه نیز انجام می شود.

 

مزایای رقابتی ما:

 

    ما "تقلب" نمی کنیم ، به این معنی که می توانید لوازم جانبی ارزان بخرید.

    ما تحویل سریع را تضمین می کنیم.

    ما کیفیت محصولات را تضمین می کنیم.

آرماتور موجدار A-3 500C 6 میلی متر

11  / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500C 8 میلی متر

11.7

19.50  دهید. / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500 10 میلی متر

11.7

24  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 10 میلی متر

11.7

24.50 . / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500T شماره 12

11.7

31  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500F 12 میلی متر

11.7

34  / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500C 12 میلی متر

11.7

34.50 . / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500C 14 میلی متر

11.7

47 روبل / m.p.

47 روبل

آرماتور موجدار A-3 500C 16 میلی متر (2.82 متر)

2.82

55  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 16 میلی متر

11.7

60  / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500C 18 میلی متر

11.7

81  / m.p.

آرماتور موجدار A-3 500C 20 میلی متر

11.7

99  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 22 میلی متر

11.7

120  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 25 میلی متر

11.7

160  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 28 میلی متر

11.7

198  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 32 میلی متر

11.7

262  / m.p.

اتصالات موجدار A-3 500C 36 میلی متر

11.7

345  / m.p.اتصالات موجدار A-3 500C 40 میلی متر

منبع : نام آوران

[ دو شنبه 1 مهر 1398برچسب:,

] [ 19:45 ] [ . ]

[ ]

توليد كننده حفاظ شاخ گوزنی

[ دو شنبه 1 مهر 1398برچسب:,

] [ 19:35 ] [ . ]

[ ]