تولید پژو 207 در ایران

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

تولید پژو 207 در ایران

ضمضمه های ورود پژو های جدید به ایران توسط ایرانخودرو به گوش میرسید که ایران خودرو ابتدا پژو ۴٠٧ (که با شکست در فروش مواجه شد) را تولید کرد وبا توجه به نیاز بازار به مدلی همانند ٢٠۶ که دیگر کسل کننده و قدیمی شده بود تولید پژو ٢٠٧ را نیز از اول سال ٨٩ به فروش رساند که باتوجه به قیمت ١٩.۵ میلیونی و با توجه به خصوصیات فنی مشابه ٢٠۶ به نظر نمیرسد بتواند موفقیت پژ٢٠۶ را کسب کند. این خودرودارای دو مدل هاچ بک و استیشن و با ده نوع موتور قابل عرضه میباشد.در این مدل جعبه دنده دستی و خودکار قابل سفارش هستند تا قدرت انتخاب این محصول بیشتر از ٢٠۶ باشد.

از تفاوت های این مدل نسبت به مدل قبلی(٢٠۶) را میتوان موارد زیر را نام برد:

تفاوت ظاهری که در مدل جدید زیبا از کار درآمده و به خوبی جدید و به روز شده و در بازار اروپا در بین خریدارانی با وضعیت مالی متوسط محبویت دارد اما در کل شاسی ان همان مدل ٢٠۶ میباشد. همچنین سازنده در داخل این خودرو نیز دست به نو سازی زده و داشبورد زیبایی به وجود آورده که قابل تحسین است.  در بحث کیفیت نیز این خودرو تمایز قابل ملاحظه ای نسبت به مدل ٢٠۶ دارد.  

         207                               

در بحث تفاوت فنی این مدل نسبت به تفاوت ظاهری آن نمیتوان تمایز زیادی میان ٢٠٧ و٢٠۶ قائل شد زیرا همانطور که گفته شد سازنده بیشتر به فکر ظاهری جدید تر بوده ودر مورد مسائل فنی نیز میتوان به مواردی اشاره کرد از جمله فرمان الکترونیکی این مدل که نسبت به مدل قبل نرمی قابل ملاحظه ای دارد و میتوان گفت فوق العاده است. در٢٠٧ نحوه قرار گرفتن راننده و ارگونومی مناسب آن مژده یک رانندگی راحت رامیدهد .

با شروع رانندگی با این خودرو متوجه شتاب نسبتا پایین این مدل نسبت به ٢٠۶شوید که این به خاطر وزن بیشتر آن است. درکل گرچه این خودرو برای رانندگی پرشتاب ضعیف به نظر برسد اما باتوجه به اینکه این خودرو یک خودرو شهری میباشد و برای رانندگی در شهر های پرجمعیتی مانند تهران کافی به نظر میرسد .      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 8:42 ] [ . ]

[ ]