نقد و بررسی مشخصات فنی برلیانس C3:محصول جدید پارس خودرو

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

نقد و بررسی مشخصات فنی برلیانس C3:محصول جدید پارس خودرو
 برلیانس C3

برلیانس C3

تحریریه پردیس خودرو :پارس خودرو از سال 94 همکاری با کمپانی نه چندان قدیمی برلیانس را با تولید محصولاتی از قبیل H230 ،H320،H330 و H220 آغاز کرد. خودروهای فوق بدلیل برخوداری از ظاهری معقول و کیفیت مناسب تولید، نسبت به رقبای چینی دیگر بازار با استقبال روبرو گردید. شاید بتواند گفت نزدیکی طراحی ظاهری برخی مدلهای این خودروساز به محصولات بی ام و کمی در شهرت برلیانس نقش داشته باشد. البته این موضوع بدیهی بوده و آن را نمی توان کپی کاری اطلاق کرد چرا که کمپانی برلیانس شریک تجاری بی ام و در چین بوده و این دو شرکت همکاری های عمیقی در این خصوص بایدیگر انجام داده اند.

به تازگی پارس خودرو تصمیم گرفته نسخه کراس اور و کمی قد بلندتر هاچ بک H320 را با نام برلیانس C3 یا برلیانس کراس روانه بازار کند.ظاهر پارس خودرو پس از عرضه نسخه کراس اور رنو ساندرو با نام استپ وی که با استقبال بی نظیری ربرو شد تصمیم گرفته همین نقشه راه را برای نسخه چینی هم انجام دهد و امیدوار خواهد بود که نسخه کراس اور برلیانس H320 هم از فروش خوبی برخودار گردد.

ما در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی شما به بررسی کامل مشخصات فنی و ظاهری برلیانس C3 بپردازیم .

تاریخچه برلیانس C3

 برلیانس C3 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگهای بصورت یک خودروی مفهومی رونمایی شد.این خودرو در حقیقت نسخه فیس لیفت برلیانس Junjie محسوب می گردد .برلیانس Junjie دقیقا مانند H330 از در همه مدلهای هاچ بک ،کراس اور و سدان تولید  شده است و برلیانس با بروز رسانی این خودرو سعی در احیای این مدل داشت. نسخه تجاری برلیانس C3 در نیمه دوم سال 2013 در بازار چین عرضه گردید.

طراحی ظاهری

در نگاه اول نمای بیرونی خودرو دقیقا مشابه به برلیانس H320 خواهد بود که البته کاملا هم درست است چرا که این خودرو بر اساس H320 طراحی شده است . اما طراحان این خودرو جهت اسپرت تر شدن ظاهر C3 , همچنین بیشتر جلو دادن آن بصورت یک کراس اور تغییرات اندکی را در ظاهر خودرو ایجاد کرده اند.

 

نمای جلوی برلیانس C3

نمای جلوی برلیانس C3

تغییرات نمای روبروی خودرو به استفاده از جلو پنجره مشبک سیاه رنگ بجای جلو پنجره نواری شکل و نوار نقرای رنگ در زیر سپر جلو محدود می گردد.

 

برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 8:50 ] [ . ]

[ ]