تفاوت میتسوبیشی ASX فیس لیفت 2017 با ASX 2016 چیست؟

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

تفاوت میتسوبیشی ASX فیس لیفت 2017 با ASX 2016 چیست؟

تحریریه پردیس خودرو :شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در اقدامی هماهنگی با کمپانی مادر از مدل جدید و فیس لیفت میتسوبیشی ASX در ایران رونمایی کرد.چهار سال پیش بود که این شرکت اقدام به ورود این خودرو به بازار ای ایرانی گرفته بود. اما برای بسیاری جای سئوال دارد که بین میستوبیشی ASX فیس لیفت 2017 و مدل فعلی چه تفاوت های وجود دارد .

میتسوبیشی ASX مدل فعلی در سال 2013 دستخوش تغییراتی بسیار جزیی گردید که مهمترین آنها تغییر جلو پنجره خودرو از حالت مربعی به ششش ضلعی بوده است. اما این خودرو ساز ژاپنی در سال 2015 تصمیم گرفته همگام با زبان طراحی جدی این کمپانی با نام  "Dynamic Shield  "میتسوبیشی ASX را  هم زیر تیغ جراحی ببرد تا این کراس اور پر طرفردار میتسوبیشی از نظرظاهری شبیه به دیگر محصولات جدید این شرکت از قبیل بردار بزرگتر خود یعنی اوتلندر جدید گردد.میتسوبیشی ASX فیس لیفت برای اولین بار در نمایشگاه لس آنجلس 2015 رونمایی شد و سپس در سال 2016 روانه بارازهای جهان گردید.

 

میتسوبیشی ASX فیس لیفت 2017

میتسوبیشی ASX فیس لیفت 2017

 

میتسوبیشی ASX 2015

میتسوبیشی ASX 2015

مهمترین تغییر انجام شده در نمای جلویی خودرو اتفاق  افتاده است . جایی که دیگر از جلو پنجره شش ضلعی سابق این خوودرو خری نیست. جلو پنجره فعلی این خودرو بدلیل استفاده از یک نوار کرمی شش ضلعی بسیار بزرگ جلو می کرد . همچنین قسمت مشبک جلو پنجره کوچک فوقانی با قسمت مشبک روی سپر همخوانی کامل داشت که این مهم در یکپارچه بودن جلو پنچره خودرو نقش عمده ای را ایفا می کرد.

 

 

برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 8:50 ] [ . ]

[ ]