معایب رنو داستر چیست؟

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

معایب رنو داستر چیست؟

تحریریه پردیس خودرو :اگر بدنبال یک کراس اور با قیمت زیر 100 میلیون تومان هستید حتما رنو داستر یکی از گزینه های محتمل شما خواهد بود.البته این داستان از آنجایی به مشکل بر خواهد خورد که شما با انواع و اقسام خودروهای خوش آب و رنگ چینی بعنوان گزینه های مقابل رنو داستر فکر خواهید کرد.ما در این نوشتار سعی خواهیم کرد که معایب عمده این خودرو را به شما معرفی کنیم تا شما به چشمانی باز و با اطلاعات کامل بتوانید تصمیم خود را بگیرد.

 

پردیس خودرو

تگاهی کوتاه به رنو داستر

رنو داستر برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 2010 رونمایی شد.این خودرو در حقبقت توسط برند رومانیایی داچیا تولید گردید است اما با توجه به اینکه این شرکت از زیر مجموعه های اقماری رنو محسوب می گردد کلیه مراجل طراحی و تولید آن تحت استاندارد کمپانی رنو انجام شده است از همین رو می توان کیفیت رنو داستر را در حد و اندازه های محصولات اصلی رنو دانست.

فسلفه تولید رنو داستر بر پایه یک کراس اور واقعا ارزان قیمت شکل گرفته است و رنو تصمیم گرفت با عرضه این خودرو بتواند خریدران قشر متوسط جامعه را سوی خود جلب کند تا حدود زیادی هم موفق شده است چرا که رنو داستر در اروپا بعنوان یکی از پرفروشترین کراس اور ها شناخته شده است. اما جالب این است که این خودرو در ایران آنچنان که باید مورد استقبال خریدران قرار نگرفته است که شاید بتوان دلیل این امر را در موارد ذیل خلاصه کرد.

 

پردیس خودرو

معایب رنو داستر

  1. ظاهر زمخت و نازیبا

رنو در تمامی محصولات ارزان قیمت خود یک نکته مهم را رعایت نکرده است و آن هم زیبایی و لطافت می باشد.بازار ایران هم که حالا پر شده از خودروهای چینی با چهره های جذاب و خوش چهره ،کار را برای داستر تنگ کرده است. خریدران ایرانی هم زیبایی را گزینه اول خود قرار داده اند به همین دلیل بسیاری در همان ابتدای کار رنو داستر از لیست خرید خود خارج کردند.

 

برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 8:50 ] [ . ]

[ ]