معرفی و بررسی مشخصات فنی ام وی ام X22 :کراس اورجدید مدیران خودرو

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

معرفی و بررسی مشخصات فنی ام وی ام X22 :کراس اورجدید مدیران خودرو
ام وی ام x22

ام وی ام x22

تحریریه پردیس خودرو :به تازگی شرکت مدیران خودرو نماینده محصولات چری چین در ایران از یک کراس اور کوچک با نام ام وی ام X22 رونمایی کرده است .این خودرو که اولین محصول چری در این سگمنت می باشد نوامبر سال جاری میلادی بصورت رسمی با نام تیگو 3X معرفی شده بود .این فاصله کم مابین رونمایی ام وی ام X22 در چین و ایران نشان از حساب ویژه چری  روی بازار ایران برای فروش این خودرو می باشد.

تیگو 3X در حقیقت برادر دوقلو تیگو 3 می باشد که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده است .از همین رو X22 در بسیاری از مشخصات فنی با بردار خود مشترکات بسیاری را دارند.هدف چری از تولید این خودرو جذب جوانان و کسانی بوده که بدنبال یک کراس اور زیبا و ارزان قیمت می باشند.

ما در این نوشتار قصد داریم تا برای آشنایی شما عزیزان با این تازه وارد چینی  بصورت کامل به بررسی ان بپردازیم.

طراحی ظاهری

 

نمای جلوی ام وی ام x22

نمای جلوی ام وی ام x22

کمپاین چری از سال 2016  محصولات خود را با توجه به زبان طراحی جدید این شرکت موسوم به (Life in Motion) مورد طراحی قرار داده است.ام وی ام X22 یکی از اولین خروجی این زبان بوده که بلافاصله روانه بازار ایران شده است.از نکات مشترک این زبان در محصولات مختلف جدید چری، به جلو پنجره چند ظلعی موجود در پیشانه خودرو می توان اشاره کرد که قبل از این در آخرین نسل ام وی ام X33 هم شاهد آن بوده ایم.

چری تلاش کرده است که با استفاده از چراغهای زاویه دار و بزرگ جلو به همراه سپر متورم نمایی جسور و تهاجی به جلوی این خودرو ببخشد تا بتواند براحتی در دل جوانان جا باز کند.

 

نمای جانبی ام وی ام x22

نمای جانبی ام وی ام x22

در نمای جانبی خودرو شاهد ارتفاع زیاد عقب خودرو هستیم که در نهایت خط شانه ای با شیب زیادی به سمت دماغه خودرو به پایین ادامه می یابد . از همین رو در نمای جانبی ،گیرایی خاصی را مشاهده نمی کنیم .البته چری سعی کرده با استفاده از رینگ های 16 اینچی اسپرت کمی این نقیصه را پوشش دهد .

 

برای ادامه مطلب به وب سایت پردیس خودرو مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 8:50 ] [ . ]

[ ]