ششمین دوره ی مسابقات خودروهای شیمیایی

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

ششمین دوره ی مسابقات خودروهای شیمیایی
ششمین دوره ی مسابقات کیمکار به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات شروع شد


دبیراجرایی این همایش گفت: این مسابقات در دو بخش پوستر و عملکرد برگزار می شود و در دو روز ، شرکت کنندگان با نمایش قدرت و توان خودروهای خود ، با یکدیگر رقابت می کنند .

 

آقای مولوی افزود: 56 تیم دانشجویی و پنج تیم دانش آموزی از41 دانشگاه کشور و پژوهش سرای دانش آموزی در این مسابقات شرکت کرده اند .

 

وی گفت: اهداف اصلی ما ایجاد روحیه کار گروهی میان دانشجویان مهندسی شیمی و رشته های تابع است.

 

دبیر اجرایی ششمین مسابقات کمیکار گفت: در این مسابقات ،دانشجویان سوخت جدید شیمیایی و نیز روش های جدید شیمیایی برای کنترل و ترمز خودرو عرضه می کنند که این روش ها و ایده ها می تواند در آینده راه کارهای مناسب و خوبی برای شرکت های خودرو سازی داخلی و خارجی باشد .

 

مولوی با بیان اینکه در مسابقات خارجی این رشته در مواردی خودرو سازان به سرعت ایده های ارائه شده را جذب و از آنها استفاده کرده اند ، افزود: تلاش می کنیم با شناساندن این مسابقات به صنایع مختلف کشور بتوانیم ارتباط مناسب میان دانشجویان و صنعت برقرار و زمینه استفاده از فناوری و ایده های آنها را در صنایع خودروسازی کشور فراهم کنیم .

 

وی گفت: انجمن مهندسی شیمی در نظر دارد با کمک وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری شرایط مناسبی برای این دانشجویان فراهم کند تا آنها برای مسابقات بین المللی و معرفی به صنایع داخلی ترغیب شوند.

 

دبیراجرایی ششمین مسابقات کشوری کمیکار افزود: در سال 85 تیمی از دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست مسابقات بین المللی را دراین رشته کسب کرد و در سال های مختلف دانشجویان در خارج کشور رتبه های اول دوم و سوم را در هر دو بخش کسب کرده اند.

 

انجمن مهندسی شیمی برگزار کننده اصلی مسابقات کمیکار است و هر سال یک دانشگاه داوطلب برگزاری آن می شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 9:42 ] [ . ]

[ ]