براباس E63 AMG

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

براباس E63 AMG

براباس E63 AMG
قدرتمندترین استیشن سال

پرشین خودرو: براباس کلکسیون کلاس‌های خود را با تیون مرسدس بنز E63 AMG استیشن تکمیل کرد. خودرویی که پیش از براباس از فیلتر AMG عبور کرده و آب دیده شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»،همانطور که انتظار می‌رفت، پیشرانه این خودرو تبدیل به یک هیولای 6 لیتری 850 اسب‌بخاری شده است. موتوری با پیستون‌های مستحکم و مقاوم‌تر و شاتون‌های سفارشی که با منفجر کردن مخلوط بنزین و هوا، غوغایی در درون و بیرون موتور به پا می‌کند، در کنار پیشرانه، سیستم هوارسانی بروزرسانی شده، افزوده شدن دو توربوشارژر به موتور، مانیفولدهای بزرگ‌تر شده نسبت به قبل، فیلتر هوای بزرگ‌تر، لوله‌های طلایی ورودی هوا، سیستم اگزوز اسپرت فولادی ضد زنگ، دیفیوزر یا صفحه شکافنده هوای فیبرکربنی زیر سپر عقب خودرو، کاتالیزور جدید و دستکاری و بروزرسانی اطلاعات ECU هم نقش مکمل پیشرانه را بازی کرده و در تحقق قدرت 850 اسب بخاری، پیشرانه را یاری می‌کنند.
اگر با شنیدن مقدار قدرت 850 اسب‌بخاری موتور شوکه شدید، می‌خواهیم با گفتن مقدار گشتاور تولیدی موتور شما را تا مرز سکته قلبی پیش ببریم، برای گشتاور تولیدی موتور عدد حیرت آور 1150 نیوتن‌متر ثبت شده است که با همسفر شدنش با قدرت 850 اسب‌بخاری و رفتن به رینگ‌های 255/30ZR20 چرخ‌های جلو و 295/25ZR20 چرخ‌های عقب، زندگی آرام چرخ‌ها را بر هم زده و آن‌ها را وادار به چرخش میکنند تا جیغ کشان شتاب صفر تا صد خودرو را به 3.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن را به 300 کیلومتر بر ساعت برسانند.
منبع خبر: پرشین خودرو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:36 ] [ . ]

[ ]