هیوندای ولوستر غنی شده با کیک زرد!

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

هیوندای ولوستر غنی شده با کیک زرد!

به گزارش پرشین خودرو: گروه EGR کارخانه‌ای است که به تولید و عرضه محصولات جانبی برای خودروها و خدمات پس از فروش می‌پردازد، اخیراً این کارخانه هیوندای ولوستر توربو مفهومی را مطابق سلیقه خود تیونینگ کرده و نمونه واقعی آن را برای حضور در نمایشگاه سِما در نوامبر آماده کرده است.

نام و رنگ انتخاب شده برای این کره‌ای خشن به اورانیوم نیمه غنی شده اشاره دارد که می‌تواند به عنوان یک مرحله میانی در ایجاد سلاح‌های هسته‌ای استفاده شود، و در معرفی این مفهومی گفته شده برای زمان حمله در مسابقات شبانه طراحی شده است! برای رسیدن به این هدف پیشرانه اسپرت تیون شده آن با حجم 1.6 لیتر ، تعداد چهار سیلندر و توان خروجی 250 اسب‌بخار نسبت به راندمان معمولی این پیشرانه 49 اسب‌بخار فراتر رفته است. همچنین EGR از یک کیت بدنه عریض و کمک‌فنرهای ARK در کنار رول‌کیج سفارشی و سیستم اگزوز بهبود یافته استفاده کرده است و این درحالی است که ترمزهای برومبو و رینگ‌های مسابقه‌ای سه تکه DPE با پوشش لاستیک‌هایی از نوع نیمه صاف ساخت Toyo به تحت کنترل داشتن دینامیک خودرو توسط راننده کمک شایانی می‌کنند. با اینکه رنگ این ولوستر چندان روشن نیست تا در مسیر مسابقات شبانه قابل ردیابی باشد اما از یک رشته لامپ LED نصب شده بر روی سقف و چراغ‌های سفارشی ONEighty در جلو استفاده می‌کند.

کیک زرد تنها نماینده هیوندای در سِماشوی لاس وگاس امسال نخواهد بود چرا که پیش از این سازنده به جنسیس کوپه هزار اسب بخاری خود و مفهومی‌هایی از این دست اشاره کرده است.

علی بیننده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:36 ] [ . ]

[ ]