خودروی مفهومی لادا X-Ray در نمایشگاه اتومبیل مسکو رونمایی شد.

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

خودروی مفهومی لادا X-Ray در نمایشگاه اتومبیل مسکو رونمایی شد.
به گزارش پرشین خودرو: لادا از محصول مفهومی خود یعنی X-Ray  برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی مسکو پرده برداشت و به مخاطبانی که فرصت اولین دیدار با این کراس‌اوور را داشتند مژده داد که احتمالا این خودروو به خط تولید فرستاده خواهد شد.

 

خودروی مفهومی X-Ray عرضه شده از سوی کارخانه خودروسازی لادای روسیه همه‌چیز را درباره فلسفه طراحی محصولات این کارخانه در آینده نشان می‌دهد. در حقیقت این خودرو حاصل تلاش طراح ارشد بریتانیایی کارخانه، آقای "استیو متین" است که اگر با او آشنایی دارید حتما می‌دانید که در طراحی بسیاری از محصولات ولوو و مرسدس بنز شرکت داشته است که مدل‌های محبوب مرسدس ML و GL در سوابق کاری او جای دارند.

خطوط نمای جلو به ترکیب سپر با چراغ‌های جلو پرداخته اند تا هرچه بیشتر آینده نگری طرح به چشم بیاید و این شکل طراحی با توجه به این نکته که ارائه این محصول مفهومی به نحوی اطلاع رسانی خط مشی طراحی مدل‌های آتی سازنده محسوب می‌شود، جای خرسندی دارد. همچنین استفاده از قطعات کرومی در نمای جلو و عقب خودرو تا حدودی در لوکس به‌نظر رسیدن این محصول نقش داشته‌اند، اما با توجه به وجود دو درب در طرفین خودرو و استفاده از تزئینات آلومینیومی در کنار قطعات چرمی در درون کابین، روح اسپرت بیشتری نسبت به لوکس بودن آن وجود دارد.

 

در نمای جانبی همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود و دو بخش فرو رفته بر روی گلگیرهای جلو و عقب قرینگی زیبایی را شکل داده‌اند و خط اتصال درب کاپوت و گلگیر جلو چشم را تا ستون A هدایت می‌کنند تا با گذر از شیشه گسترده تنها درب جانبی از روی ستون B مخفی شده در زیر شیشه‌ها عبور کنیم و به یکی از زیباترین بخش‌های این قسمت یعنی ترکیب هنرمندانه ستون C و چراغ‌های عقب برسیم تا در نهایت چراخ‌های مذکور ما را به درب زیبای عقب برسانند که آن هم در زیر سایه یک اسپویلر زیبا جای گرفته است.

در داخل کابین نیز خطوطی ملایم و منحنی وار که به درستی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند خبر از کیفیت بالای ساخت این خودرو می‌دهند و فرمان اسپرت در کنار صندلی‌های زیبا و چرمی که در هماهنگی کامل با تزئینات چرمی مجموعه داشبورد، رودری‌ها و فرمان هستند، بیش از همیشه شما را به رانندگی با محصولات این خودروساز روسی تشویق می‌کنند.

 

منبع خبر: پایگاه تحلیلی خبری خودرو و صنایع وابسته پرشین خودرو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:36 ] [ . ]

[ ]