فلاویا "فرش قرمز" نسخه مخصوص لانچیا برای جشنواره فیلم ونیز

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

فلاویا "فرش قرمز" نسخه مخصوص لانچیا برای جشنواره فیلم ونیز

به گزارش پرشین خودرو: هم‌زمان با برگزاری جشنواره فیلم ونیز، کارخانه خودروسازی ایتالیایی لانچیا نسخه ویژه‌ای از مدل فلاویا مجهز به سقف بازشونده را با عنوان فرش قرمز راهی این جشنواره کرد تا میزبانی هنرمندان و کارگردانان را برای قدم گذاشتن بر فرش قرمز جشنواره به عهده بگیرد.

عمده تمرکز لانچیا بر روی بخش تزئینات داخلی و صندلی‌های فلاویا بوده است که خودروی مذکور حاصل همکاری کارخانه لانچیا و Poltrona Frau  است، در رابطه با Poltrona Frau بد نیست بدانید که یک تولید کننده مبلمان و صندلی ایتالیایی است که به‌دلیل استفاده از چرم‌های مرغوب به شکلی زیبا، بسیار شهرت دارد و تاکنون تزئین نمای داخلی محصولات خاص خودروسازهایی نظیر آلفارومئو، فراری، لانچیا، اینفینیتی، بوگاتی، مرسدس بنز، بی.ام.و، مزراتی، لکسوس، کرایسلر، مینی کوپر و فیات را در کارنامه خود دارد تا در زمینه خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد و به تازگی جشن صد سالگی خود را جشن گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند لانچیا فلاویا فرش قرمز را در پای فرش قرمز جشنواره ونیز و در اطراف کافه تریای لانچیا مشاهده کنند و از دیدن وسیله نقلیه‌ای که تمامی صندلی‌ها و محیط داخلی آن به زیبایی با چرم قرمز  Pieno Fiore توسط Poltrona Frau پوشانده شده است لذت ببرند.

پیشرانه:

این کوپه روباز مجهز به یک پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی است که 170 اسب بخار تولیدی آن، با همکاری جعبه دنده شش سرعته خودکار، در اختیار راننده قرار می‌گیرد و این می‌تواند به‌آن معنی باشد که این خودرو جدید برای افرادی که تمایل به بهره بردن از لذت رانندگی یک کوپه را بدون از دست دادن حتی کوچک‌ترین مشخصه و قابلیتی که این خودرو (حس لوکس و خاص بودن) به ارمغان می‌آورد دارند، بسیار مناسب است. علاوه براین متحرک بودن چرخ های جلوی فلاویا تضمین کننده تجربه رانندگی هیجان انگیز بدون رقیب در این رده خودرویی است.

لانچیا فلاویا روباز هم ایمن هم زیبا:

این محصول ویژه جشنواره دارای طیف گسترده‌ای از تجهیزات است که می‌توان به مواردی مانند کیفیت فوق العاده چرم مورد استفاده، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش الکترونیکی، جدیدترین نسل ترمز ضد قفل ABS و چهار عدد کیسه هوا (چند مرحله‌ای برای جلو و طرفین) که در هماهنگی کامل با سیستم ISOFIX (تجهیزاتی جهت نصب صندلی کودکان بر روی صندلی خودرو) منجر به انتقال کودکان به شکلی کاملا ایمن می‌شود، اشاره کرد. البته نباید استفاده از سیستم چند رسانه‌ای Uconnect®  را فراموش کرد که سیستم راه‌یابی ماهواره‌ای را به همراه دارد و در کنار این‌ها سیستم صوتی منتخب از سوی لانچیا Boston Acoustic  بوده است تا جمع بزرگان در این خودرو جمع باشد.

منبع خبر : پایگاه تحلیلی خبری خودرو و صنایع وابسته پرشین خودرو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:36 ] [ . ]

[ ]