رندرگیری خودرو

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

رندرگیری خودرو
این آموزش مراحل پیچیده رندرگیری از خودرو را در فوتوشاپ از نشان میدهد شروع با اسکتچ دستی و استفاده از انواع براش،ابزار،بعضی از لایه ها و فیلتر های از پیش تعیین شده را همراه با تصویر نشان میدهد.نویسنده و مترجم مجید دادخواه


این رندرگیری به صورت مستقیم بر روی یک Sketch استاندارد انجام میشود.در شروع کار سریع چند لایه میسازیم و نام این لایه ها را Base color,Windows,Shadow,details,Wheels,etc قرار میدهیم.

 

آموزش رندرگیری خودرو فوتوشاپ  رندر خودرو فوتوشاپ 

یک پشت زمینه رنگی میسازیم و زمینه قرمز متوسط برای خودرو:آن مقداری بین قرمز روشن و تیره دارد که در رندرینگ مشخص است.

طراحی خودرو فوتوشاپ  photoshop-tutorial-car-rendering

یک قسمت قرمز تیره تر با استفاده از پلت رنگ بر روی خودرو ایجاد میکنیم http://caddesign.ir.بیشتر این کارها را با دقت کمتری انجام میدهیم.اما سلکش ها میتوانند در لبه های تیز کمک زیادی بکنند.سایه کار با استفاده از Shadow layer که در ابتدای کار ساختیم اضافه میشود.استفاده از این لایه ها در هنگام اصلاحات طراحی بسیار مفید میباشد.مقدار رنگ ها ،سایه ها،روشنایی، را میتوانیم به راحتی در لایه معین اضافه کنیم.

بعد از سایه ها،بازتابش نور آسمان را میسازیم و بعد بازتابش زمین با استفاده از یک براش نرم بر روی خودرو ایجاد میکنیم.برای بازتابش زمین مقدار Texture  برای زمینه استفاده میکنیم همانند چیزی که در آخر خواهید دید. چندین بار لایه پس زمینه را Hide میکنیم برای فکوس بیشتر روی خودرو.

رندگیری بدنه خودرو  رندرینگ خودرو در فوتوشاپ

 

پنجره ها و دیگر جزئیات را با استفاده از ابزار http://caddesign.ir Select اضافه کنید.قسمت های پرنور(Highlights) با استفاده از رنگ قرمز روشن اضافه میشوند-از قسمت پلت رنگ قرمز و سفید،با مقداری Contrast.

جزئیات بیشتر را به سلیقه خود اضافه کنید و مراحل رندرگیری را ادامه دهید به طوری که قسمت های زیرین را پوشش میدهد.

 

photoshop-tutorial-car-rendering  photoshop-tutorial-car-rendering-9 

مراحل پایانی شامل اضافه کردن Highlights و چرخ ها با استفاده از ابزار Path و دستی با استفاده از  Brush-strokes میباشد.

در آخر پس زمینه را که پنهان کرده بودیم را آشکار میسازیم.ادامه کار با استفاده از ابزار فیلتر آسان میشود-در این مورد فیلتر Relief مناسب است-بر روی رنگ پس زمینه و Distort برای ایجاد شکل پرسپکتیوی و حجیم.

فیلتر Texture با استفاده از رنگ تیره پوششی ایجاد میکند مسافت و دیگر قسمت ها برای ایجاد احساس عمق.

  آخرین قدم (هیچ گاه آخر ندارد) تنظیم کردن سریع رنگ ها از قسمت Adjustments با استفاده از Color Balance و Selective Color و تنظیم Contrast با استفاده از Curves است.                                



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:47 ] [ . ]

[ ]