دانلود نقشه های الکتریکی موتور،گیربکس دستی،گیربکس اتوماتیک و... هیوندایی سوناتا 2011

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

دانلود نقشه های الکتریکی موتور،گیربکس دستی،گیربکس اتوماتیک و... هیوندایی سوناتا 2011


قبل از هر کلامی از تمام بازدید کنندگان گرامی وبلاگ Car & Drive بابت تاخیر بوجود آمده در به روز رسانی وبلاگ خواهشمندم عذرخواهی اینجانب رو بپذیرید و برای جبران این عدم به روز رسانی چند ماهه با یک پست ویژه در خدمتتان هستیم. 

در این پست برای شما عزیزان سه فایل پی دی اف در قالب یه فایل زیپ با حجم 18 مگابایت برای دانلود قرار داده ایم که هر کدام مربوط به یک بخش از خودروی هیوندایی سوناتا 2011 می باشد.


مشخصات اولین فایل :

این فایل مربوط به کلیه نقشه های الکتریکی(شامل دسته سیم ها،نقشه های الکتریکی سیستم های مختلف مثل استارت؛تهویه مطبوع،باطری،نقشه شماتیک کارکرد ای سی یو خودرو،ایربگ یا کیسه هوا،سیستم ترمز ضد قفل،سیستم کنترل پایداری،کلیه چراغ ها و سیستم روشنایی،سیستم ایموبلایزر،سیستم صوتی،بوق، و... به همراه 132 عکس به همراه توضیحات در مورد سیستم های الکتریکی و پیشرانه این خودرو می باشد.

مشخصات دومین فایل :

این فایل در مورد کارکرد گیربکس خودرو البته از نوع دستی می باشد.در ابتدای این فایل توضیحات و کلیه مشخصات در مورد گیربکس دستی به کار رفته در خودرو ارائه داده می شود.در ادامه نیز کلیه مراحل باز و بستن گیربکس را به صورت دستی توضیح می دهد.

مشخصات سومین فایل :

این فایل دقیقا همانند فایل قبلی به ارائه توضیحاتی در مورد گیربکس اتوماتیک خودروی سوناتا 2011 می پردازد؛که شامل مشخصات ، اسامی قطعات و کلیه مراحل باز و بستن این گیربکس می شود.

 

دانلود فایل

آیا می دانستید با گذاشتن یک نظر ناقابل می توانید باعث خوشحالی مدیر وبلاگ شوید؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:49 ] [ . ]

[ ]