معرفی کتب تخصصی مهندسی مکانیک خودرو

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

معرفی کتب تخصصی مهندسی مکانیک خودرو
 

بدون شک یکی از مفیدترین کارهای روزمره برای هر فرد می تواند مطالعه کتب و آثار نوشتاری مفید مختلف باشد.حال اگر این مطالعه در زمینه رشته کاری یا درسی باشد که چه بهتر.در این بین رشته ای مثل مهندسی مکانیک خودرو که تاثیر آن به شکل مستقیم در زندگی مردم نمود پیدا می کند،باید کارورزان و دانشجویان و کلیه کسانی که در این رشته فعالیت می کنند دائما دانش و اطلاعات خود را بروز کنند.دانشجویان رشته های مهندسی در برخی از رشته ها با کمبود منابع و اطلاعات مواجه اند.رشته مهندسی مکانیک خودرو یکی از همین رشته هاست.

به عنوان مثال اگر سری بزنید به غرفه های مکانیک در کتابفروشی ها شاید بالغ بر 10 عنوان کتاب ببینید فقط با نام : مکانیک خودرو به زبان ساده! که همگی دو فصل اول را به ابزار شناسی و اصول اولیه اتومکانیک اخصاص داده اند.البته در سال های اخیر علاقه مندانی که در زمینه خودرو فعالیت می کنند رنگ و بوی تنوع هم در کتب منتشر شده این رشته دیده اند.
در این پست ما به معرفی چندین کتاب مفید با موضوع مکانیک خودرو می پردازیم که خروجی مطالعه این کتاب ها برای دانشجویان باعث افزایش اطلاعات و کمک بهتر در درک دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک خودرو خواهد شد.
همچنین افراد عادی و علاقه مند هم با مطالعه این کتاب ها علاوه بر افزایش اطلاعات خود در یکی از کاربردی ترین رشته ها مطمئن خواهند بود که روزی این اطلاعات در زمان لازمه به کارشان خواهد آمد.


برای خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک نمائید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 16 دی 1395برچسب:,

] [ 10:49 ] [ . ]

[ ]