10 دانستنی جالب در دنیای خودرو

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

10 دانستنی جالب در دنیای خودرو
دنیای خودرو دنیای وسیع و پر هیاهویی می باشد که برای علاقمندان به خودرو می تواند بسیار جذاب باشد . اما در این دنیای جذاب ، مواردی نیز وجود دارد که شاید تاکنون از آنها نشنیده اید ! مواردی جالب که در ادامه خدمتتان ارائه خواهد شد؛

 

 

1- در اوایل قرن 20 ، اتومبیل به عنوان جایگزین اسب و درشکه معرفی شد . نکته جالب اینجاست که بودی بد مدفوع اسب باعث این جایگزینی و البته اقدام بشر به ساخت اتومبیل شد .

2- هوندای اولیه در ابتدا به همراه یک میز پیکنیک عرضه شد ! شاید این ایده برای شما کمی مسخره به نظر برسد ، اما همین ایده مسخره باعث جذب مشتریان بسیاری برای این شرکت شد !

3- در آزمون ایمنی خودروی فورد GT سقف این خودرو شکست ! این باعث شکست بزرگ خودرو فورد GT و نیز این شرکت شد که تا مدتها در اذهان باقی ماند .

4- در روسیه کثیف بودن خودرو یک نوع جرم جنایی محسوب می شود ! و درصورت مشاهده خودروی کثیف ، راننده محکوم خواهد شد .

5- کیفیت بالای یک خودرو می تواند باعث ماندگاری طولانی مدت آن شود . جالب است بدانید که 75 درصد از خودروهای تولیدی شرکت رولز رویس ، هنوز در جاده ها دیده می شوند !

6- درصورتیکه خبواهید با وسیله ای یا خصوصیاتی مشابه خودرو به ماه سفر کنید ، باید به مدت 6 ماه با سرکت 96 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید !

7- بوی ماشین های نو حاصل 50 ترکیب آلی در خودرو می باشد که برخلاف باور بسیاری از افراد ، به هیچ عنوان سمی نیست !

8- اولین تصادف اتومبیل در سال 1891 در اوهایو آمریکا رخ داد . جالب اینجاست که مردم این ایالت هنوز هم در رانندگی بی دقت هستند !

9- درصورتیکه از وضع ترافیک شهرتان شاکی و ناراحتید ، بهتر است نگاهی به وضعیت ترافیک در آمریکا بیاندازید! هر راننده در امریکا بطور متوسط سالیانه 38 ساعت ذر ترافیک بوده است .

10- لس انجلس تنها کشور جهان است که در ان تعداد اتومبیل ها از تعداد جمعیت آن بیشتر است !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 23 آذر 1396برچسب:,

] [ 16:17 ] [ . ]

[ ]