آیا بنزین امسال گران می شود؟

سایت تخصصی ماشین

سایت تخصصی خودرو ها,مجله خودرو,بانک اطلاعات خودرو

آیا بنزین امسال گران می شود؟

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت حامل های سوخت از جمله بنزین و نفت گاز در خبرگزاری های مختلف منتشر شده است که مردم را نگران و شاید بهتر است بگوییم عصبانی کرده است ! افزایش قیمت 500 تومانی بنزین چیزی است که در 24 ساعت گذشته از منابع مختلف نقل شده است و زمان اعمال این افزایش قیمت نیز آغاز دی ماه عنوان شده است .

 

 

درحالی که مردم انتظار پاسخی واضح و روشن از وزیر نفت کشور داشتند ، وی موضوع لفزایش قیمت بنزین و نفت گاز را رد نکرد اما این اطمینان را به مردم داد که تا پایان سال جاری این حامل های سوخت افزایش قیمتی نخواهند داشت .

اما بحث افزایش قیمت حامل های سوخت از کجا نشئت گرفته است ؟

گفته می شود که به دلیل کسری بودجه ای که برای سال 97 وجود دارد ونیز باتوجه به رشد قابل توجه مصرف سوخت در سال 96 ، دولت برآن شده است که بخشی از این کسری بودجه را از طریق افزایش قیمت حامل های سوخت تأمین نماید . گفتنی است که درصورتیکه قیمت بنزین به 1500 تومان برسد ، حدود 14 میلیارد از کسری بودجه دولت جبران خواهد شد .

اما با این وجود با توجه به اتفاقات سیاسی و اقتصادی منفی که در چند روز گذشته روی داده و مردم را نسبت به دولت خشمگین و منتقد کرده است ، ظاهراً دولت هنوز شجاعت اجرایی کردن این افزایش قیمت را نیافته است و همچنان درحال بررسی عواقب این رویداد می باشد .

باید منتظر ماند و دید در آینده ای نه چندان دور ، سرنوشت قیمت حامل های سوخت چگونه رقم خواهد خورد و قشر ضعیف جامعه چه واکنشی نسبت به این امر نشان خواهند داد ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 23 آذر 1396برچسب:,

] [ 16:19 ] [ . ]

[ ]